USKORO!

SMALL GROUP TRENINZI se izdvajaju po programingu koji obuhvata razvoj svih fizičkih sposobnosti i uklapa ih u nedeljni plan. Najnovijim digitalnim rešenjem osigurana je kontrola srčane frekvencije, kako bi mogli da doziramo adekvatan intenzitet u svakom trenutku. Ograničen broj korisnika osigurava da dok trenirate u dinamičnom i interaktivnom okruženju imate konstantan nadzor trenera.

FUNCTIONAL MOVEMENT

Mogućnost adekvatnog izvođenja svih kretih obrazaca jedan je od osnovnih parametara funkcionalnog tela. Ovaj program umerenog intenziteta usmeren je upravo na funkcionalnost pokreta, razvoj mobilnosti, stabilnosti i funkcionalne snage kroz višezglobne vežbe i pune amplitude. Programiran je tako da sadrži sve kretne strukture, kao i progresije u odnosu na trenutne mogućosti svakog pojedinca, ovakav pristup omogućava pre svega bezbednost, a zatim i konstantan progres kroz trenažni proces. (Vaše telo se kreće po raznim obrascima u toku dana, unapredite sve te obrasce kretnja na tereningu kroz progresije kako bi ste se kretali lakše, brže i pravilnije i što je dansa najbitnije što više)

STRENGTH

Zdravo, snažno i oblikovano telo svakako će učiniti da se lakše izborite sa svakodnevnim izazovima. Ovaj program usmeren je na vežbe snage i oblikovanja. Submaximalni intenzitet kroz dozirane intervale obezbediće povišenu potrošnju kalorija, dok su vežbe snage programirane tako da kompletiraju aktivaciju celokupne muskulature tela.  Trening koji če ojačati vaše telo i pronaći vaše slabe tačke koje svesno ili nesvesno izbegavate na vašem  treningu. Uvek je pravo vreme za trening snage.

POWER

Implementiranje HIIT (high intensity interval training) metoda u program treninga barem jednom nedeljno, učiniće da ubrzate vaš bazalni metabolizam i izgradite mišiće, a samim  tim izgubite više kalorija  nego na uobičajenim treninzima . Ovaj visoko intenzivni intervalni program uključuje eksplozivne pokrete i skokove dozirane kroz odgovarajuće progresije u odnosu na trenutne mogućnosti korisnika, namenjen je svima koji zele dobar trening za 40 tak minuta,  žele bolju kordinaciju, da se brže kreću i uzivaju u dinamičnom  i zanimljivom treningu.